Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z/s:

    1. Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2),

    2. Zakonom o varstvu osebnih podatov (ZVOP-1) in Splošna uredba EU o varstvu podatkov oz. General Data Protection Regulation (GDPR),

      3. priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje,

        4. Zakonu o elektronskem poslovanju.

            E-trgovino upravlja podjetje ŽELOD.SI, Irena Ekart s.p.Ob registraciji v sistem E-trgovine, uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

            Dostopnost informacij

            (povzetek zakonodaje)Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

            1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),

              2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-naslov, telefon),

            3. bistvene značilnosti blaga ali storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in možnostjo odstopa od nakupa),

              4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

            5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

              6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR (Evro),

              7. način plačila,

              8. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

              Način plačila

              V E-trgovini ŽELOD.SI vam omogočamo naslednje načine plačila:

                1. po predračunu (UPN nalog) na TRR SI56 0228 0026 1936 594 ŽELOD.SI, Irena Ekart s.p. Kupcu se ob naročilu avtomatsko formulira predračun, ki ga prejme na e-pošto. V predračunu so vsi podatki, ki jih kupec potrebuje za plačilo predračuna. V sklic je potrebno obvezno navesti številko naročila.

                  2. z gotovino ali s plačilno kartico po povzetju dostavlalcu Pošte Slovenije. Pri plačilu odkupnine brez UPN naloga z gotovino, se dodatni stroški kupcu ne zaračunajo. Pri plačilu odkupnine brez UPN naloga s plačilno kartico, se kupcu obračuna dodaten strošek plačila s kartico v višini 1,00 Eur.

                    VKLOPI RAZUM, ZAHTEVAJ RAČUN!

                    furs

                    V skladu z ZDavPR mora prodajalec, E-trgovina ŽELOD.SI, za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.

                    Račun prejme kupec ob dostavi izdelkov. Na računu je razčlenjena cena izdelkov in vsi stroki v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

                    Cene

                    Navedene cene v E-trgovini so nepreklicne in veljajo za naročila preko interneta. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene izdelkov ne vsebujejo DDV na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1.

                    Postopek nakupa

                    1.Registracija novega uporabnikaPri prvem nakupu vas sistem opozori na registracijo novega uporabnika. Registracija je obvezna. Pri registraciji je potrebno vpisati vse potrebne podatke. Pri vsakem nadaljnem nakupu se za prijavo v sistem uporabi le še e-naslov in geslo.2.Nakup izdelkaSozi celoten nakup vas vodi sistem. Zahtevana polja je potrebno izpolniti, v nasprotnem primeru nakup ni možen. Ko zaključite z nakupom, boste o vsebini nakupa obveščeni po elektronski pošti.3.Blago odposlanoZavezujemo se, da v obljubljenem roku, od 1-3 delovnih dni, blago zapakirano in odpošljeno. Ko je blago odposlano vas o tem obvestimo po elektronski pošti.

                    Naročilo lahko prekličete pred prejetim obvestilom o poslani pošiljki.

                    Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

                    Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od nakupa in sicer na e-naslov: [email protected]. Po prejetem obvestilu, bomo kupcu poslali obrazec, ki ga izpolni in podpiše ter po pošti pošlje na naš naslov.

                    Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (brez stroškov dostave, ki jih nosi kupec) takoj ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

                    Dobavni rok

                    Izdelke na zalogi odpremimo v roku 1-3 delovnih dni.

                    Dostava

                    Smo E-trgovina, zato vam omogočamo dostavo kupljenih izdelkov na željen naslov. Skupaj s Pošto Slovenije se zavezujemo, da bomo blago odostavili na kupčev naslov v dogovorjenem času. Pošta Slovenije večino paketnih pošiljk dostavi že naslednji delovni dan po oddaji pošiljke, v dveh dneh po oddaji pa dostavi vse pakete. Prav tako zagotavlja sobotno dostavo za 60 odstotkov gospodinjstev. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko vaš paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

                    Strošek dostave je enoten in velja na območju Slovenije. Brezplačna dostava / poštnina pri nakupu nad 60 Eur.

                    Pošta Slovenije omogoča, da ob prevzemu paketa z odkupnino tega plačate z gotovino ali brezgotovinsko s plačilnimi karticami.

                    Na območju izbranih pošt (http://www.posta.si/downloadfile.aspx?filed=25073) je Pošta Slovenije pismonoše opremila s prenosnimi POS-terminali ter vam tako olajšala nakupe, saj jih lahko plačate s plačilnimi karticami Activa, MasterCard, Maestro in Visa.

                    Dodaten strošek, ki nastane pri plačilu s plačilno kartico, znaša 1,00 Eur.

                    Sledite svojim pošiljkam na vsakem koraku:

                    - prek spletne strani www.posta.si,

                    - s poizvedbo na pošti,

                    - na brezplačni številki klicnega centra (080 14 00)

                    Garancija in reklamacije

                    Kupec je dolžan takoj po prejetju blaga, blago preveriti. Če kupec ugotovi očitno napako, mora o tem takoj obvestiti ponudnika. V primeru, da tega ne stori, ne more uveljaviti odškodninskega zahtevka od ponudnika zaradi očitnih napak.

                    V primeru očitne napake, lahko kupec izbira med:

                    - nadomestitvijo blaga,

                    - znižanjem prodajne cene,

                    - vrnitvijo denarja.

                    Reklamacija se ne upošteva če:

                    - ugotovimo, da je bilo blago poškodovano zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja kupca,

                    - ni priložena kopija računa,

                    - so na blagu odstranjene etikete,

                    - če so vidni znaki uporabe.

                    Varovanje osebnih podatkov

                    Celotno vsebino o varovanju osebnih podatkov lahko preberete na tej povezavi ali kliknete na vsebino E-trgovina: Varovanje osebnih podatkov.

                    Podatke registriranih članov hranimo za nedoločen čas. Podatki vsebujejo: ime in priimek, e-naslov, opcijsko - kontaktni telefon, primarni naslov in naslov dostave, državo prebivališča, čas in datum registracije. Navedene osebne podatke bomo uporabljali izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje ponudb, računov in informativnega gradiva). Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.                                                                         

                    Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega e-naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko - protivirusno zaščito svojega raučunalnika.

                    Odveza odgovornosti

                    Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

                    Pritožbe in spori

                    Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po e-pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

                    Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. ŽELOD.SI, Irena Ekart s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

                    Izjave glede prehranskih trditev pri opisih izdelkov

                    Vse informacije na spletni strani ZELOD.SI (www.zelod.si) o želodovih izdelkih so informativne narave.

                    Želimo vam prijeten nakup!